6 תשובות
אם מפטרים אותך זאת כנראה אשמתך, נסי לראות מה את עושה לא טוב -איך את מתייחסת לאנשים, האם את מאחרת, האם את רבה כם עובדים או לקוחות וכו
לא התכווהתי בקטע רע ולתקוף אותך, סתם כאילו כנראה יש משהו שאת לא מושעת אליו
שואל השאלה:
לא יודעת אולי בגלל שאני שקטה?
אני תמיד הגעתי בזמן לכל עבודה. ולא הייתי עושה שום דבר רע לאף אחד.
לא יודעת אולי בגלל שאני שקטה?
אני תמיד הגעתי בזמן לכל עבודה. ולא הייתי עושה שום דבר רע לאף אחד.
אנונימית
באיזה עבודות את עובדת?
שואל השאלה:
כרגע אני לא עובדת..
עבדתי ב3 מפעלים ומכולם פיטרו אותי אחרי שבועיים (רציתי לעבוד במפעל בגלל עבודה מועדפת )
ועבדתי גם בעבודה של רנטגן שיניים צילומי שיניים(עשיתי תפקיד של זה בצבא ואפשר לעבוד בזה באזרחות)
ומשם פיטרו אותי אחרי שבוע.
ועבדתי בעוד כל מיני עבודות שונות..כמו מקס סטוק ובדומינוס פיצה..
כרגע אני לא עובדת..
עבדתי ב3 מפעלים ומכולם פיטרו אותי אחרי שבועיים (רציתי לעבוד במפעל בגלל עבודה מועדפת )
ועבדתי גם בעבודה של רנטגן שיניים צילומי שיניים(עשיתי תפקיד של זה בצבא ואפשר לעבוד בזה באזרחות)
ומשם פיטרו אותי אחרי שבוע.
ועבדתי בעוד כל מיני עבודות שונות..כמו מקס סטוק ובדומינוס פיצה..
אנונימית
מה הכוונה שאת לא יודעת למה מפטרים אותך? בשיחת השימוע צריכים לומר לך מה הסיבה לכך ואם לא את צריכה לשאול אותם.
באותו הנושא: