8 תשובות
ככה זה בנות. המראה של כל בת חשוב נורא לכל אחת מהן.. ואני לא חושב שהן חיות כדי להרשים בנים
שואל השאלה:
אז זה עצוב. אנחנו אשכרה מכניסים לבנות מגיל צעיר כמה שרק המראה שלהן חשוב ולא האישיות שלהן.
אנונימי
בני אדם רוצים להרגיש אהובים ונערצים, השאלה האלה מבחינתן הן אמצעי בשביל לדעת אם הן אכן כאלה.
הן מודעות לחשיבות של המראה החיצוני כיום, יש פה אפקט חברתי מאוד חזק והמדיה החברתית דוחפת לזה.
חשוב להדגיש שבמידה ומישהי שואלת את זה לעיתים קרובות מדי ומתעסקת בזה יותר מדי ייתכן ומדובר באובססיה או הפרעה נפשית, אבל התעסקות במראה החיצוני ורצון להרשים זה טבעי לגמרי.
אני מבינה את הצורך להיראות טוב

אבל מיפה ועד לשאול פה אם זה בסדר שאני ניראית מבחינת גובה/משקל/פנים או מה שזה לא יהיה, הדרך ארוכה...

יש כאן הרבה בנים ולכל אחד יש טעם שונה ואחד מגיב שזה לא אכפת לו ,השני אומר שזה מוריד לו ,השלישי זה מעלה לו

ולמי הפאקינג אכפת ,אני כן קצת (הרבה) חסרת ביטחון לגבי המראה שלי אבל זה שמישהו מיפה יגיד לי שמבחינתו זה בסדר זה לא ישנה לי כלום,כי אני לא מרגישה בנוח עם הפאק המסוים שיש לי בגוף
כי הן מפחדות שהן לא מספיק לעומת השאר ויש להן פה לשאול
ואף אחת לא חיה בשביל להרשים גבר
כי זה משפיע על הביטחון העצמי שלהם
אם הם חושבות שהם קצת לא יפות מבחינתם אבד העולם אף אחד לא יזרוק מבט
השאלות נובעות מחוסר ביטחון
צודק לגמרי, אבל להגנת הבנות יש גברים שבאמת חשוב להם המראה פי אלף יותר מהאופי, ראיתי מלא כאלה בחיים. אבל זה סוג האנשים שאם הייתי לי בחירה להתחתן עם נעל או איתם בלי חרטות הייתי בוחרת בנעל. אז כמובן אי אפשר לעשות הכללה פה. מראה לא יעזור לא לאישה ולא לגבר לחיות את החיים כמו שצריך ביחד ולבנים האיכותיים באמת לא אכפת מאיך שאת נראית (כנ"ל לגבי הבנות). יש אנשים משני המינים שפשוט מתקשים להבין את זה