8 תשובות
לזכור שזה לא יצליח כי את קטינה ועוד שנה הוא לא. מקסימום אולי בגיל 30 תוכלי להיות איתו.
כנראה שלא הרבה...
תנסי לשכוח ממנו, אל תדאגי בזמן המתאים יבוא האחד שלך:)
שואל השאלה:
אני מוכנה לחכות!!!
הוא כל כך חתיך ובוגר וגברי
אנונימית
לוותר, את עוד כל כך צעירה,
אל תעשי את זה, אל תעשי את זה לעצמך,
בבקשה, באמת, זה עוד כל כך מוקדם.
חכי עם זה, וכשתהיי איתו באותם השלבים בחיים, אז אני לא חושבת שתהיה בעיה.
:)
לכי תאונני על וואן דיירקשיין בחושך לבד
ברווזונת תחכי בסבלנות..
את רק בת 12 תרדי מזה חח
כשתגדלי תביני למה לא כדאי
בגיל כזה יש קראש על כל אחד זה קראש חולף תנסי לא לחשוב עליו