4 תשובות
תגידי לה את האמת שאת עייפה ואין לך ראש לקניון או שתגידי לה שההורים לא מרשים בגלל הקורונה
תגידי שאת לא מרגישה טוב או שפשוט תגידי לה שאת לא יכולה היום בסוף ושתלכו ביום אחר
^בדיוק, עדיף שתגידי לה את האמת, או שתגידי לה שאת לא מרגישה טוב כלכך
תגידי שאין לך כוח..למה להתחיל לחרטט ולהמציא סיבות? סך הכל זה סיבה לגיטימית