7 תשובות
מה זה השאלה הזאת... ברור שהגבר!!!!!!!
זה יהיה מעניין לראות גברים בהריון
אני חושבת שזה משהו שיותר מתאים לאישה . אז אני מעדיפה שזה ישאר אצל הנשים לבנתיים
תאמת הייתי רוצה אבל בלי הקטע של הצירים
שיהיה חצי חצי אני יהיה עם הבטן והוא ירגיש תצירים חחח
לדעתי האישה צריכה להיות בהריון
גם וגם,יהיה מגניב
הייתי מעדיפה להיות בהריון כי ככה אני מרגישה עוד יותר חיבור לתינוק :)
וזה כיף גם לשגע את הגבר תביא לי זה תביא לי זה חחח
המשך יום נעים לכולם :)