6 תשובות
לא יודע, לא משתמש בזה, פתטי, אני משאר שככה חלק מהאנשים מנסים להחזיק את השיחה בחיים, מה שעצוב.
שואל השאלה:
יש מלא שמתחילים ככה שיחה זה פשוט להרוס חח מעדיפה לא לענות וזהו
אנונימית
אוי ואבוי, להתחיל ככה שיחה זה עצוב.
ביש מזל
אנונימי
תעני מה איתך? מה עובר עלייך? אם קרה לך משהו מעניין היום או בשבוע האחרון?
אנונימי
חח אחותי מתחילה שיחות ככה, בפעם הבאה אני אספר להם את סיפור סינדרלה רעיון טוב
זה מה קורה של מעצבנים