4 תשובות
תשקיע תלמד הרבה ותצליח
אנונימית
תלוי.. אם תשקיע/י יהיה לך קל ואם לא תצטרך/י לסבול
מדעי המחשב לא כזה קשה
ברור שהשקעה זה הכלי להצליח אבל המגמות האלה מאוד קשות לכל אחד ובטח אם לוקחים ביחד בגלל זה צריך לחשוב אם זה מתאים לאותו אדם מכל הבחינות
אנונימי
באותו הנושא: