12 תשובות
בת כמה את? עד גיל מסויים חזה עוד יכול לגדול וגם לא קיבלת מחזור אז בכלל
שואל השאלה:
אני עולה לח
אנונימית
תהני מזה כל עוד את יכולה...
שואל השאלה:
^^^^מזה שאני שטוחה?
אנונימית
אין לך מה לדאוג, החזה גודל עד גיל 18/20 ויש עוד זמן..
לצערי אני 17.5 ומעולם לא צמח לי וגם קיגלתי מאוד מאוחר
ולגבי המחזור אל תדאגי, גם זה יגיע
שואל השאלה:
^אני בת 13
אנונימית
אה וואי לא ראיתי ששאלו וענית כבר
אז תקשיבי
אני מכירב מישהי
שהייתה בדיוק כמוך
כל החיים שטוחה כמו בייגלה ולא קיבלה מחזור
עד שבכיתה ח היא קיבלה ובאמת שהיא ממש גדלה
כאילו לא בקטע רע או משהו אבל היא מידה דאבל די נראלי והיא ממש לא רזה כמו שהיא הייתה פעם
שואל השאלה:
חחח אני בת 13 מה עכשיו סיליקון
אנונימית
הכל טוב גיל 13 לא היה לי מחזור והייתי שטוחה גם עכשיו לא
כל אחת והזמן שלה גם שלך יגיע
הכל בסדר
לפחות לא קיבלת מחזור ואת עדיין שטוחה
זה אומר שזה יגדל קצת ואז תקבלי
כל אחת והזמן שלה לא כולן מקבלות בגיל 13