7 תשובות
אולי חשבת על זה שיכול להיות שהבעיה היא אצלך ?
את יותר מידי ריגשי
וואי הייתה לי חברה כזאת ובאיזשהו שלב הרגשתי שאני לא יכולה יותר ופשוט ניתקנו קשר
את לא רגישמ מידי.. חברות אמורות לשים לב מתי מה שהן אומרות פוגע ולהכיר אותך צספיק כדי לדעת צה להגיד ומה לא
פשוט תנתקי איתה קשר זה יעשה לך טוב ואת תרגישי גם טוב
תנתקי קשר, היו שתי בנות שעשו לי את זה והעליבו אותי כל פגישה ושיחה, ניתקתי איתן קשר ואמרתי שזה לא מתאים והסברתי למה.
ועכשיו יש לי שקט וחברות אחרות הרבה יותר טובות. אל תתני להן כל פעם הזדמנות ותסלחי להן על כל דבר, כי אז הן יעשו משהו גדול ויימאס לך.
מקווה שעזרתי... ;) שבת שלום
ועכשיו יש לי שקט וחברות אחרות הרבה יותר טובות. אל תתני להן כל פעם הזדמנות ותסלחי להן על כל דבר, כי אז הן יעשו משהו גדול ויימאס לך.
מקווה שעזרתי... ;) שבת שלום
ואגב הבעיה היא לא אצלך ואת לא ריגשי.
באותו הנושא: