8 תשובות
אם את מוכנה לקבל את העונש שלך אחר כך אז כן.
שואל השאלה:
אני מפחדת שפתאום הם יבואו לאיפה שאני יהיה גם
אנונימית
במקומך לא הייתי לוקח סיכון, אולי תצאי היום אבל לא תצאי אחר כך שבוע שלם.
שואל השאלה:
אוף אבל באלי ואין לי מה לעשות בבית אם אני לא אצא
אנונימית
יכולה לצאת אבל בידיעה שאולי יענישו אותך לשבוע או כל עונש אחר, אם את מוכנה לשאת בעונש אז תצאי)
שואל השאלה:
יש לי שעה ו10 דקות לחשוב..
אוף איזה חיים חרא אח שלי חוזר ב6 בבוקר אפילו עונש לא נתנו לו
אנונימית
בת כמה את ?
ואל תצאי בלי להשאיר אפילו פתק
כמו
יצאתי בגלל שקבעתי מראש
סופגת כל עונש שתתנו לי
אוהבת
ביוש
עם לב
בהצלחה
שואל השאלה:
15.
ובסוף יצאתי מ9 עד עכשיו אבל הודעתי לפני
אנונימית