6 תשובות
שתיהי בטירונות תדעי חחח
באיזה קופסה עם כל שאר הטלפונים של-המחלקה וזה אצל המפקד שלכם
לפי מה שידוע לי יש קופסא שכולם שמים בה ובשעת תש המפקד מחזיר
בתיק
יש קופסא כזאת ירוקה
אצלי בטירונות הם היו אצלנו בכיס פשוט כבויים. בקורס היינו משאירים בחדרים. יש כאלה שמשאירים בקופסא מחלקתית, אצלי לא היה ככה.