4 תשובות
וואו לדעתי את צריכה לפנות לרופא זה באמת מוגזם.
שואל השאלה:
אני שמה גם תחבושת
אני שמה גם תחבושת
אנונימית
אם זה לא הספיגה הכי גבוהה אז תקני יותר ואם לא אז לא יודעת
לשים תחבושות
אנונימית
באותו הנושא: