6 תשובות
מה שאנונימי אמר
גיי הסטרייט ככ משעמם
אבל עדיף אלט ומדוכא
אבל עדיף אלט ומדוכא
באיזה שפה את מדברת
סטרייט
אוי נראלי הייתי בגיי טיקטוק כל השאלות ההזויות מגיעות אליי איכשהו
וואן דיירקשן סטיפס
בדיוק כמו בטיקטוק שלי
הכל וואן דיירקשן
בדיוק כמו בטיקטוק שלי
הכל וואן דיירקשן
באותו הנושא: