10 תשובות
לא
אני לא אשפוט בנאדם בגלל הדעה שלו
אני לא אשפוט בנאדם בגלל הדעה שלו
רק ביבי.
די לפלג!
אנונימי
לא
לא נראה לי, אלה אם הוא קיצוני אז כן
יש מצב אפתח שיחה ואולי ריב על זה ( אני ימני ) אבל בגדול לא כזה יזיז לי
לא, אבל יש לי בעיה עם שוביניסטים, גזענים, הומופובים וקיצוניים, לא אכפת לי אם מהימין הוא השמאל
ממש לא
לא בכלל לא. אני פשוט לא אסכים.
חבר לא, אדם אחר כן
באותו הנושא: