4 תשובות
כן.
בעלה של מישהי שלמדה איתי בכיתה נפטר.
השאיר אותה עם 2 ילדים.
בעלה של מישהי שלמדה איתי בכיתה נפטר.
השאיר אותה עם 2 ילדים.
אני מכירה מישהי שנפטרה והיא חלתה בקורונה אבל היא הייתה אסימפטומתית והיא חלתה בעוד דברים אחרים
אני מכירה 2 שמתו, אבל הם מראהב
ומכירה עוד אחד מישראלשהיה על סף מוות מורדם ומונשם איזה חודש , כל המערכות שלו קרסו אבל היום הוא יותר טוב
ומכירה עוד אחד מישראלשהיה על סף מוות מורדם ומונשם איזה חודש , כל המערכות שלו קרסו אבל היום הוא יותר טוב
אנונימית
דוד של חבר מהכיתה נפטר
אנונימי
באותו הנושא: