5 תשובות
להלחם על בן אדם שיקר לך לא נקרא להשפיל את עצמך.
אל תרגישי לא בסדר עם עצמך , נלחמת על האהבה שלך זה שהוא לא ידע להעריך את זה והתנהג כמו אידיוט זה עניין אחר
פשוט קחי את הזמן לחשוב מה את רוצה בזוגיות וללמוד מטעויות להבין איך הוא התנהג ואם זה יחזור על עצמו לא להכנס לקשר כזה שוב
שואל השאלה:
נכון שנלחמתי עליו אבל זה פתטי, כן השפלתי את עצמי אני הכחשתי את זה שהוא לא אוהב אותי, אני פשוט לא מסוגלת לשנוא אותו למרות שהוא העביר אותי גיהנום ואני מרגישה ככ חלשה באמת
אנונימית
מבינה אותך ומזדהה.... פשוט כשזה קורה תגידי לעצמך "איכס הוא לא שווה אותי! גברים אחרים יאהבו אותי ויתייחסו אלי כמו שמגיע לי! ואז הוא יחזור אלי בסוף ויתחנן לקבל אותי חזקה כשהוא יבין כמה מדהימה הייתי אליו ואני לא אקבל אותו חזרה :) "
קחי את הזמן חיים שלי תכירי גברים אחרים , הזמן הוא המפתח! כשאמרו לי את זה אני לא האמנתי... אבל עכשיו אני מבינה כמה שזה נכון :)