8 תשובות
תקופות באות והולכות תמיד נתגעגע לדברים טובים בחיינו
לגמרי גם אני
בכלל לילדות שלי
בכלל לילדות שלי
גם אם היו משלמים לי לא הייתי חוזרת לגיהנום הזה
כן גם אניי
הבעיות הכי גדולות שלי באותה תקופה היו מי יהיו שליטי הקיץ בערוץ הילדים ושננצח את כיתה ה1 במשחק כדורגל
הבעיות הכי גדולות שלי באותה תקופה היו מי יהיו שליטי הקיץ בערוץ הילדים ושננצח את כיתה ה1 במשחק כדורגל
לגמרי מסכימה עם התגובה מעלי אבל רוצה לחזור רק לילדותיות ולמשחקים
ממש לא, זה היה גיהינום עלי אדמות, חרמות. סיוט.
לא בא לי לחזור לגיהנום הזה ממש לא
גם אני, אבל תקופות עוברות בחיים. וצריך לקבל את זה. העבר לא חוזר על עצמו, אלא הזמן ממשיך לעתיד. ואולי, גם שנסתכל על התקופה של ההווה בעתיד נתגעגע לתקופה הזאת. לכן כדאי לנצל כל רגע, כי כל רגע שעובר לא חוזר על עצמו
באותו הנושא: