4 תשובות
למה נפרדתם?
עדיף שפשוט תעברי הלאה אם את באמת עדיין אוהבת אוצו תגידי לו על איך שאת מרגעשה
אנונימית
שואל השאלה:
"למה נפרדתם" אין לי שמץ הוא פשוט רשם שהוא מרגיש שאנחנו התקדמנו יותר מדי בפרק זמן קצר
"למה נפרדתם" אין לי שמץ הוא פשוט רשם שהוא מרגיש שאנחנו התקדמנו יותר מדי בפרק זמן קצר
אל תקבעי אתו פגישה, זה לא יוביל לשום דבר, תנסי להוציא את עצמך מהבית ולעשות דברים שיסיחו את דעתך,, פגישה לא תעשה כלום חוץ מלאמלל. נוסף אני מבין שהוא זרק אותך בהודעה? (לפי מה שכתבת שהוא "רשם") אז הוא בכלל לא שווה את זה, עם הזמן זה יעבור