8 תשובות
מה
שואל השאלה:
שנה שעברה עברתי קבוצה לא2 במתמטיקה אפילו שהייתי אמורה להיות בא1 ואז השנה אני רציתי לעבור(שנה שעברה קיבלתי 100 בתעודה אז בדרכ אמורים לעבור) ואז שאלתי את המחנכת ואמרה לי שאין מקום בקבוצה ואי אפשר, ואני משתעממת בקבוצה בזאת אני מרגישה שהחומר קל לי. (המחנכת שלי היא המורה של א2 אז זה פחות נעים להגיד לה שאני משתעממת)
מה לעשות?
שנה שעברה עברתי קבוצה לא2 במתמטיקה אפילו שהייתי אמורה להיות בא1 ואז השנה אני רציתי לעבור(שנה שעברה קיבלתי 100 בתעודה אז בדרכ אמורים לעבור) ואז שאלתי את המחנכת ואמרה לי שאין מקום בקבוצה ואי אפשר, ואני משתעממת בקבוצה בזאת אני מרגישה שהחומר קל לי. (המחנכת שלי היא המורה של א2 אז זה פחות נעים להגיד לה שאני משתעממת)
מה לעשות?
אנונימית
תלכי למנהל/ת
תדברי עם אמא שלך בתקווה שתדבר עם הסגנית מנהלת/יועצת
תפני לרכזת מתמטיקה, תגידי שהחומר לא לרמה שלך ושאת רוצה לעבור וזה מגיע לך בזכות, ותתעקשי ותלחצי עליהם
שואל השאלה:
אבל המחנכת שלי אמרה שהיא בדקה ושאין מקום בקבוצה שם:(
אבל המחנכת שלי אמרה שהיא בדקה ושאין מקום בקבוצה שם:(
אנונימית
יש רק קבוצה אחת?
וגם אם אין מקום, לומדים השנה בקפסולות כלומר חצי כיתה אמור להיות לך מקום, זה סתם תירוץ של המערכת בדרכ לא להתעסק עם זה
תפני ישירות לרכזת מתמטיקה, לא למחנכת
לא מוצדק שתהיי לא ברמה של הכיתה שלך זה יהיה לא בסדר אם לא יעבירו אותך
וגם אם אין מקום, לומדים השנה בקפסולות כלומר חצי כיתה אמור להיות לך מקום, זה סתם תירוץ של המערכת בדרכ לא להתעסק עם זה
תפני ישירות לרכזת מתמטיקה, לא למחנכת
לא מוצדק שתהיי לא ברמה של הכיתה שלך זה יהיה לא בסדר אם לא יעבירו אותך
שואל השאלה:
יש קבוצה אחת של א1 וקבוצה אחת של א2 הן די דומות בחומר, אבל מורות שונות ורמת התקדמות שונה
יש קבוצה אחת של א1 וקבוצה אחת של א2 הן די דומות בחומר, אבל מורות שונות ורמת התקדמות שונה
אנונימית
באותו הנושא: