8 תשובות
הוא יצר עולם שהתפתח. זה מה שזה בערך חח
זה בעקרון מה שאני מאמין בזה, התנך גם לא סותר את זה ואפשר להגיד אפילו מחזק
^^^^רותם,
לא הוכיחו שהאבולוציה לא אמיתית - ולא הוכיחו שכן.
אותו דבר לגבי קיום אל ובריאת העולם.
בטח שהוכיחו שאבולוציה אמיתית
אבולוציה לא סותרת את הדת גם, התאוריה של דרווין כן
אבולוציה זה משהו מוכח...
אולי
זה לא חייב לסתור
יצרת פה חתיכת פרדוקס
כבר הוכיחו שאבולוציה לו אמיתית
אז זה לא נראלי....
גם אני חשבתי על זה אבל כתוב בפירוש שלא.
וגם, למה לו לעשות את זה?