12 תשובות
מה פתאום אף אחד
כן ואני מתחילה בעשר וחצי חח
התעוררתי בשעה 5:50 בערך ואני ממש ערנית (בגלל הרגל)
ובהצלחה גם לך
כולם
אני מה פתאום
כן ואני בכלל מתחיל ללמוד מחרתיים
התעוררתי בשש וחצי ובכלל סיימתי ללמוד
חח אני תודה(:
כן ואני כבר אחרי מקלחת
שואל השאלה:
^חחחחחח
אנונימית
הייי אניי
ואי כן אני מתחילה ב11