12 תשובות
מה פתאום אף אחד
כן ואני מתחילה בעשר וחצי חח
התעוררתי בשעה 5:50 בערך ואני ממש ערנית (בגלל הרגל)
ובהצלחה גם לך
ובהצלחה גם לך
כולם
אני מה פתאום
כן ואני בכלל מתחיל ללמוד מחרתיים
התעוררתי בשש וחצי ובכלל סיימתי ללמוד
חח אני תודה(:
כן ואני כבר אחרי מקלחת
שואל השאלה:
^חחחחחח
^חחחחחח
אנונימית
הייי אניי
ואי כן אני מתחילה ב11
באותו הנושא: