21 תשובות
כן
והיא ממש אוברטייד לפי דעתי
והיא ממש אוברטייד לפי דעתי
אני באמ את חושב שהיא זמרת מעולה יש ביצועים שלה בלייב ברדיו והיא שרה מעולה זה לא קול של אולפן לעומת הרוב שמנסים להיות כמוהה היום או במילים אחרות טיילור
לא
מאוד
אם היא לא הייתה מוכשרת היא לא הייתה מגיעה להשגים שלה כיום
אם היא לא הייתה מוכשרת היא לא הייתה מגיעה להשגים שלה כיום
יש לה קול יפה, אבל היא שרה שירים נוראיים, והמשחק שלה נורא.
היא כן מוכשרת היא פשוט לא מנצלת את הכישרון הזה לשירים טובים.
כן
מממ.. כזה חציחצי
כן אבל בזה שאוהבת את מרגי הגרוע היא סתומה שאין דברים כאלה
כן
לדעתי ממש לא.
אתם אמיתיים ?? היא הדבר הכי גרוע שקרה למוזיקה הישראלית אי פעם
כן
איך היא מוכשרת? אין לה קול מקורי,אין לה מראה מקורי, אין לה שירים מקוריים , השירים שלה גרועים, היא שחקנית גרועה, היא אוברייטד, היא נראית ונשמעת כמו bad girl והיא לא שרה כזה טוב
יש לה קצת כישרון
כן יש לה קול מדהים אבל בשירים שלה לא משהו...
כן.
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
לא ואני די שונאת אותה
אבל יש לה פוטנציאל
אבל יש לה פוטנציאל
כן
כן די מוכשרת
לא,
באותו הנושא: