21 תשובות
כן
והיא ממש אוברטייד לפי דעתי
אני באמ את חושב שהיא זמרת מעולה יש ביצועים שלה בלייב ברדיו והיא שרה מעולה זה לא קול של אולפן לעומת הרוב שמנסים להיות כמוהה היום או במילים אחרות טיילור
SR4
לא
מאוד
אם היא לא הייתה מוכשרת היא לא הייתה מגיעה להשגים שלה כיום
יש לה קול יפה, אבל היא שרה שירים נוראיים, והמשחק שלה נורא.
היא כן מוכשרת היא פשוט לא מנצלת את הכישרון הזה לשירים טובים.
מממ.. כזה חציחצי
כן אבל בזה שאוהבת את מרגי הגרוע היא סתומה שאין דברים כאלה
כן
לדעתי ממש לא.
אתם אמיתיים ?? היא הדבר הכי גרוע שקרה למוזיקה הישראלית אי פעם
איך היא מוכשרת? אין לה קול מקורי,אין לה מראה מקורי, אין לה שירים מקוריים , השירים שלה גרועים, היא שחקנית גרועה, היא אוברייטד, היא נראית ונשמעת כמו bad girl והיא לא שרה כזה טוב
יש לה קצת כישרון
כן יש לה קול מדהים אבל בשירים שלה לא משהו...
כן.
שמחתי לעזור,
yolo
לא ואני די שונאת אותה
אבל יש לה פוטנציאל
כן די מוכשרת