68 תשובות
כי הוא יודע
SR4
כי הוא אומר.
שואל השאלה:
תלכו ל2:20
אנונימי
כי זה מה שצריך לעשות הוא דיבר על להגביל את הילודה יש יותר מידיי אנשים בעולם
כי בסוף אנחנו נגיע לפיצוץ אוכלוסין.
בסין הגבילו כבר את הילודה.(ילד אחד לכל משפחה)
אבל לדוגמא בישראל, יש קצב ילודה די גבוהה בגלל החרדים.
LTC
שואל השאלה:
מה חח מה זה מה שצריך לעשות? לדלדל את האוכלוסייה באמצעות חיסון? תיקח אתה חיסון.. מעניין מאיפה באה הקורונה
אנונימי
שואל השאלה:
בואנה השתגעתם? אם ידללו את המשפחה שלכם מה תגידו? מה אנחנו פה ?
אנונימי
^נשמה אנחנו עוד שניה מתפוצצים לא ישאר לנו חמצן לנשום אין מה לעשות עשינו יותר מידיי ילדים וצריך להגביל את הילודה ל2 ילדים בלבד יש מוסלמים שעושים 20 ילדים וגם חרדים אז בחייאת רוגע
שואל השאלה:
טוב בוא ניתן חיסון לך ולמשפחה שלך ונדלל את האוכלוסייה ניתן חיסון לאנשים חפים מפשע..

רציני מה אנחנו היטלר?
אנונימי
^הוא דיבר על להגביל את הילודה
כדור הארץ לא גדל, אבל כמות האנשים שעליו גדלה בקצב אדיר.

בסוף לא ישאר מקום לחיות, ואז נתקע בלי בשר.
בסוף לא ישאר מקום לצמחים, אז האוויר שלנו יהיה דליל.

זאת הסיבה שכל תחום החלל "זוהר" עכשיו.
LTC
שואל השאלה:
הוא דיבר על האוכלוסייה.. סוג של ''רמז'' .. עם חיסונים חדשים ובלה בלה בלה נצליח להוריד ב10-15%

ואתה יודע, מה גם ילודה? מה ניראלכם כאילו לול
אנונימי
אנשים צריכים לחיות פחות ולמות יותר
שואל השאלה:
חחח בוא אתה תחיה פחות
אנונימי
כי הוא לא נורמלי. באמת נשמע כמו שטן
אנונימית
לא ראיתי את הסירטון אבל אם מדובר פה על פחות ללדת הוא צודק ברמות.אבל אם משהוא אחר אני לא יודעת חח
שואל השאלה:
חחח לכו אתם תגידו למשפחות שלכם או לחברים או לאנשים לא להביא ילדים לעולם וואלה יופי
אנונימי
מה הקשר אמרתי להביא פחות ילדים.
יש לכם רעיונות אחרים ?
שואל השאלה:
ואנשים לא רוצים להביא פחות ילדים? תהרוג אותם?
אנונימי
חיים של 85 אחוז מהעולם שווים את הדילול של 15 אחוז
מדובר על הגבלת הילודה צעד מאוד חשוב אחרת כולנו ניכחד ונהפוך למין הראשון שהכחיד את עצמו
לא מה הקשר.
אה ואני בת.
פשוט פחות ללדת
אתה רוצה למות בכדור הארץ או להגיע למצב שהיו פה 12 מיליארד בני אדם ושיהרגו אותם ברחובות סתם ?
אם מישהו רוצה יותר מילד אחד או שניים שיאמץ
שואל השאלה:
כמו שאנשים גדלים, גם אנשים מתים.. אומנם המספרים עדיין גדלים.

אבל תמיד אפשר לעשות משהו לא פאקינג להרוג אותם
אנונימי
נכון לא להרוג להגביל את הילודה
מי אמר להרוג לעזעזל אמרתי פשוט לתת כנס למשהוא שמוליד יותר מ3/2 .. אני לא יודעת בכמות של ההגבלה אבל צריך להגביל ותאמינו לי עוד תבינו שאנשים שטוענים ככה צודקים
^^^^צריך לדלל אנשים שלא תורמים בעולם, אני ברוך השם עובד עושה פסיכומטרי והולך להיות אקדמאי מצד שני יש אנשים שלא תורמים בכלום, לא עובדים לא לומדים ורק תוקעים את העולם מלהתפתח, ביל גייטס אומר פה באופן סמוי שנגמר הבית זונות על חשבון העולם
שואל השאלה:
וואלה, בוא אליי ותגיד ''לאישתי'' או לי תפסיקו להביא ילדים, הבאתם 2 זה מספיק, וואלה אני אעיף אותך מהפרצוף שלי.. למה ניראה לכם שאנשים יסכימו לזה ..
אנונימי
באמת שהאנושות תהרוג את עצמה לפני כול אסור טבע.. בקצב הזה
ב40 שנה הכפלנו את האוכלוסיין אז לא לא כמה שנולדים ככה מתים
אוי נו בסוף כולם מתים. תרגע וזהו. אתה רוצה למות מאי מקום לכלוך וצפיפות בוא נראה אותך יום אחד עם זה ואז נדבר
למה נראה לך שאני אסכים לראות את העולם נהרג ונהרס בגלל פיצוץ אוכלוסיה
כן. שתיים זה מפסיק חביבי.
זה צריך לעבור כחוק כלל עולמי
^^זהו שאנשים לא יסכימו על זה אנשים גם לא מסכימים על לא לשים רכב באדום לבן אבל מה לעשות זה חוק
עדיף שמטאור יפול וככה נמות מאשר פיצוץ אוכלוסיה
שואל השאלה:
מותק, תביא אתה 2, כל אחד שרוצה להביא יותר מ2 או כמה שבאלו, יביא. סוף סיפור.
אנונימי
עד לפחות שימצאו פיתרון לשטח נוסף למשל
.. לחיות בחלל או כוכבי לכת אחרים או אפילו ברחבי היקום ואז זה כבר יהיה עיניין אחר
שואל השאלה:
אה אה מטאור יפול? מתי? פעם אחרונה מטאור קטן ברוסיה

כל יום מאקו מוציאים שיפול פה מטאור, שנים רבות
אנונימי
חחח יאלה תשנה את העולם בהצלחה עם זה.
^2 זה עוד עושים לכם טובה האמת שתכנון הוא לאחד ואין מה לעשות כי אין מקום בעולם
התשובות של פשוט מצעבנות אותי לעזעאל.
שואל השאלה:
יאללה שהוא ישנה את העולם בהצלחה לו עם זה..
ואני לא בטוח שהוא דיבר רק על הילודה..
מה הסיכוי שהוא לא דיבר על האוכלוסייה עצמה שצריך להפחית ב10-15%?
אנונימי
טוב בסדר תראו בעוד 100 שנה כשהעולם יהיה מפוצץ והכללים בכלל לא היו אפשריים כמעט ואז תראו כמה שאני צודקת..
שואל השאלה:
רק מארוול :) נחיה ונראה :)
אנונימי
הדור שלנו נכשל בכל דבר החל מיחסים אנושיים עם בני אדם עד הרס מוחלט של כדור הארץ, צריך סדר עולמי חדש!
זה לא עוד מאה שנה... על פי תחזיות של ההתחממות הגלובלית ארה"ב הוציאה שעון עצר שעל פיו נקודת האל חזור תיהיה ב2050 השיוני צריך לקרות עכשיו או שהוא לא יקרה בכלל
עד 2050 העולם יעלה ב3 מעלות
מה שיגרום לכמויות עצומות של קרחונים שימסו לתוך האוקיינוסים מה שבתורם יגרום לגלי צונאמי ענקיים שליש מהמקומות המיוערים בעולם יהפכו למדברים
מים עומדים במקומות ישוב נמוכים יגרמו למגפות ולזיהום המים ככה שיהיה גם קשה להשיג מי שתייה המגפות יתפרצו בעזרת יתושים שימשכו למים העומדים
וזה כלום זה אפילו לא אחוז מהאסונות שעלולים לפקוד אותנו
רשמת שאתה פורש ב25000 לצערי אפילו הצאצאים של הצאצאים שלך לא יחיו עד אז
אבל בסדר בא לך עוד ילד אז תהנה
שואל השאלה:
אם אני רוצה בשלושה ימים אני משיג את זה גם...
אתה גאון
אנונימי
משיג את מה?
שואל השאלה:
25000
אנונימי
בגלל פיצוץ אוכלוסין,כאשר רמת הבריאות עולה כמות הילודה יורדת זה ככה גם לפניי שביל גייטס נולד.
אנונימית^ הוצאת לי את כול המילים מהפה
כי הוא מודאג מבפליטה של co2.

למי שמודאג מ"התפוצצות אוכלוסין: אתם מבינים שזאת משחבה של כפירה? נראה לכם שלקב"ה יש בעיה לספק מספיק מקום לכל בריותיו? זהלא אומר שאנחנו לא צריכים לצמצם את עצמנו? הרי הקב"ה רוצה שאנחנו נפרה ונרבה. אפילו במצרים בני ישראל פרו וישרצו בתנאים מאוד קשיים. נגד גזירת פרעה.
אנונימי
אולי פעם אנשים הביאו יותר כי הרפואה לא הייתה מפותחת וכתוצאה מכך היו הרבה מתים. אבל היום עם הטכנולוגיה והרפואה המפותחת כל אחד עושה 10 ילדים וכולם לוקחים מקום. ואז כל אחד מה10 ילדים האלה יביאו 2-3, אולי אפילו ארבע ילדים ואז עוד יותר לא יהיה מקום, ואז כל אחד מה10 כפול כמה ילדים הם הביאו יביאו ילדים וזה יקח עוד יותר מקום וכך הלאה.
ואתה אומר לי שאין פיצוץ אוכלוסין? בזכות הרפואה של היום אנשים יכולים לחיות המון זמן ולחסן את הילדים שיחיו יותר זמן. והיום אנשים יותר חיים מאשר מתים. אז כן סליחה לצער אותך אבל בהחלט יש צפיפות
אנונימית
אנונימי.
תנך וזה מבינים שאתה מאמין והכול סבבה
אבל הגיעה הזמן להתעורר ולהבין שעוד מעט המשאבים יגמרו וכול יום ימות מיליוני אנשים מחוסר מזון.. שתייה.. ואף דברים אחרים..
אז פה זה מעבר לאמונה בהחלט
רק מארוול, למה בדיוק את קוראת "להתעורר"? לחלוק על האמונה בבורא העולם שאנחנו תלויים רק בו, ואם העולם הזה קיים - זה רק בגלל שבורא עולם מקיים אותו כל רגע? זאת בדיוק הסיבה שאנחנו לא אמורים לפחד מזה שהמשאבים יגמרו ואנחנו נמות. מה זה אין פה מעבר אמונה? יש מישהו יותר אמין מבורא עולם? לספר לך מה מקרה עם אלה ששמרו את המן ולא סמכו על בורא עולם שישלח מחר מן חדש?
אנונימי
כי אם אנשים יחשבו שפשוט יפתרו הכול במקומם נמות יותר מהר מהצפוי.
וזה נקרא להתעורר ולהבין שחיים זה לא משחק ורק תקוות
מה זה במקומם? את חושבת שאפשר שאנחנו יכולים לעזור לעצמנו בדרך שמנוגדת לרצונו של בורא עולם, ושזה יצליח לנו ויעזור לנו? יש בזה הגיון בכלל?
אנונימי
יש היגיון בפשוט לשבת בשילוב ידיים ולחכות לרגע שנמות בגלל חוסר משאבים ?
מה לדלל? אתם רצינים שאתם מסכימים עם זה?!
שידללו את המישפחה שלו ,לא אותנו .
^ לא אמרתי לא להתשדל לפתח מה שאנחנו יכולים לפתח, ולא למנוע דברים רעים שבידנו למנוע, אבל לא בניגוד לרצונו של הבורא. האם יש בזה הגיון? בהחלט, כי אם בורא עולם צוה עלינו להתרבות - זה אומר שהוא לא חפץ להמיד אותנו, חס ושלום, ולא חסר לו אין סוף משאבים בשבילנו...
אנונימי
טוב עזוב אתה מאמין שאלוהים יבוא ופשוט יציל אותנו ..זה בסדר תאמין
אבל אני מדברת פה עם אנשים שמבינים שצריך לדלדל את האוכלוסיה בשביל לשמור על כדור הארץ לפחות לעוד מאה/חמישים שנה.
^את מוכנה לזה שידללו את המישפחה שלך?
אני בעד הגבלת ליידה ^
ובהחלט שזה יעזור רק ככה אפשר להציל את החיים על כדור הארץ
רק מארוול, את בסדר? את חושבת שדווקא אנשים שלא מאמינים הם אלה שמבינים את העניין, ואלה שמאמינים במה שצריך להאמין - הם אלה שחא מבינים? מאיפה הבאת את זה? הנסיון מהעבר הוכיח לנו הפוך... תזכרי שהמאמינים הם לא פחות חכמים מאלה שלא, אבל עם כל שכלם - הם מבינים שהכל ביד ה' יתברך..
אנונימי
כן אבל כרגע הם אלה שתומכים לעשות משהוא ולא לשבת בשילוב ידיים
כי הוא רשע.