6 תשובות
לי
שואל השאלה:
וואי אני דווקא ממש שונאת את זה נותנים לי המון משימות והם גם קצובות בזמן וזה קשה לי בטירוףף
אנונימית
גם לי^
גם לי
נותנים לי גם מלא משימות וגם זומים*-*
יא כיף
ככה זה היה לי שנה שעברה