9 תשובות
11 ושיצא תמכור אותו ותקנה חדש
יש כבר אייפון 12 כאילו נראה לי שזה אייפון se
תחכה רק חודש או משהו כזה אל תעשה טעות ותקנה אף אחד לא יקנה ממך
תשווה בין המחירים וההבדלים בטלפונים
שואל השאלה:
מה ההיגיון זה סתם להפסיד כסף
אנונימי
תקנה 12
אפל יאטו לך עם הזמן את 11 גם ככה
אני גם ממש רוצה 11 ולדעתי אפשר קצת לחכות אבל לך תגע מה יקרה עכשיו עם הקורוהנ
לחכות ל-12
אם יש לך כסף לקנות אותו אז תחכי כבר לאייפון 12