2 תשובות
תמשיך לחטא כרגיל, האדימות לדעתי תרד עוד כמה ימים
לא בטוח שזה אינפקציה תמשיכי לנקות עם מי מלח ועם זה כואב לכי לרופא שייתן לך משחה.. תנשמי עמוק יהיה בסדר
באותו הנושא: