התחברות הרשמה

מי שמבין באינפקציות באוזן פליז לעזור

עשיתי טראגוס לפני שבועיים ואתמול אני ואח שלי רבנו והעגיל ממש נמשך החוצה בטעות ופצע לי את העור והסוגר נכנס קצת לתוך העור והוצאתי אותו כרגע הסוגר בחוץ אבל כבר יומיים האזור אדום ונפוח בטירוף מה לעשות?
6 בספטמבר 2020, 12:20
עגיליםאינפקציהאוזנייםפירסינגעגיל באוזן    
2 תשובות
תמשיך לחטא כרגיל, האדימות לדעתי תרד עוד כמה ימים
מ
מִישֶׁל
לא בטוח שזה אינפקציה תמשיכי לנקות עם מי מלח ועם זה כואב לכי לרופא שייתן לך משחה.. תנשמי עמוק יהיה בסדר
R
Rileydo
באותו הנושא:
יש לי אינפקציה בעגיל השני באוזן, מה לעשות?
מחר אני עושה עגיל באוזן מה הסיכוי שיהיה לי אינפקציה?
יש לי אינפקציה באוזן בעגיל ולא יודע מה לעשות איך להוריד את זה עזרה בבקשה
יש לי אינפקציה באוזן.. מה לעשות?
מה לעשות אם יש אינפקציה באוזן?
מה לעשות אם יש לי אינפקציה בעגיל באוזן?
איך מטפלים באינפקציה באוזן?
שאלה למבינים באינפקציות באוזניים עקב עגילים
כבר פעמיים שיש לי אינפקציה באוזן מהעגיל וזה חוזר, מה עושים?
מה זה אינפקציה באוזן?
ריפוי אינפקציה באוזן - איך אפשר לרפא אינפקציה באוזן בדרך המהירה ביותר?