5 תשובות
לך על זה אלוף
כן, אני כל הזמן שהולכת לקניון שואלים אותי אם אני רוצה לעבוד, מגיל 16 אבל אני בת 14 והם חשבו שאני מבוגרת יותר
אנונימית
כן אבל עדיף גם לשאול בפייסבוק ולהשאיר קורות חיים באינטרנט
שואל השאלה:
תודה לכם, מצאתי שתיי מקומות אני אפילו יכול לבחור. בקניון כולם אמרו לי לא אבל בדרך הבייתה שאלתי באיזה עסק ושעתיים אחרי קיבלתי טלפון מעסק אחר ששאלתי לגבי עובדים לפני שבוע
תודה לכם, מצאתי שתיי מקומות אני אפילו יכול לבחור. בקניון כולם אמרו לי לא אבל בדרך הבייתה שאלתי באיזה עסק ושעתיים אחרי קיבלתי טלפון מעסק אחר ששאלתי לגבי עובדים לפני שבוע
אנונימי
ברור לך על זה אין מה להפסיד!! בהצלחה!
באותו הנושא: