3 תשובות
תבוא לדבר עם הילדים , אם יש לכם הקבצות אז מכל הקבצה אתה יכול להכיר כמה ילדים
שואל השאלה:
כדאי לי לדבר איתם בהפסקות?
כן בהפסקות זה הכי חשוב
תראה מה הם עושים ותעשה את זה איתם תנסה להשתלב