3 תשובות
תבוא לדבר עם הילדים , אם יש לכם הקבצות אז מכל הקבצה אתה יכול להכיר כמה ילדים
שואל השאלה:
כדאי לי לדבר איתם בהפסקות?
כדאי לי לדבר איתם בהפסקות?
כן בהפסקות זה הכי חשוב
תראה מה הם עושים ותעשה את זה איתם תנסה להשתלב
תראה מה הם עושים ותעשה את זה איתם תנסה להשתלב
באותו הנושא: