3 תשובות
אז תפתחי פייסבוק:)
אבל זה גם תלוי קצת באיזה גיל את..
פייסבוק?
מצטערת חחח אני פשוט לא מבינה בפייסבוק 0-0 אבל אני מבינה באינסטגרם אם תרצי*_*

אממ בכל מקרה, תעשי מה שטוב לך, מי אמר שלהזדקן זה רע?
מבחינתי , להזדקן זה טוב, זה אומר שאחת כזו שעברת דברים בחיים ושיודעת להתמודד עם דברים בחיים , לדעתי זה כבוד.
אבל כל אחד רואה אתזה אחרת, אם *את* מרגישה שאת מזדקנת אל תפספסי שום הזדמנות לגלות דברים חדשים ולעשות דברים שאף פעם לא הספקת או הרגשת נוח איתם-אף פעם לא מאוחר מידי!