2 תשובות
בבוקר של הזימון נפתחת לך קבוצה בוצאפ שדרכה מעדכנים הכל ושולחים לך את הלינק במייל... מסבירים הכל אז לא תפספסי כלום... אני התחלתי את הזום ב8 וסיימתי ב12 אז זה סבבה
iga
שואל השאלה:
בעזרת ה (:
אנונימית