8 תשובות
אל תוותרי.
תנסי.
מקסימום אם לא יצליח תדעי שניסיתם
חברהשלי גרה רחוק ממני ונפגשים פעם ביותר זמן... מקנא בכם.
אם אתם אוהבים את תשארו גם עם המרחק הזה
יש הרבה זוגות שמצליחים עם מרחק זה קשה אבל זה אפשרי
יש לי ידידה שחבר שלה גר בצפון והיא בדרום והם כבר 10 חודשים ביחד והם הצליחו להתמודד על המרחק
תמיד טוב לנסות, במקרה הכי גרוע לא הצליח, זה שווה את זה, אתם שניכם אוהבים אחד את השני תנצלו את זה
כמה זמן אתם מכירים? סתם מעניין אותי
אנונימית
אחותי וחבר שלה גרים במרחק של שעה וחצי... וואלה הם מסתדרים אחלה (בחופש היה להם ימים קבועים)
ועכשיו הוא פשוט בא לישון אצלינו/היא אצלו בסופשים, בגלל שהם רואים אחד את השנייה פעם בשבוע אז הם רוצים לנצל את כל הזמן שלהם ביחד בכל פעם...
והם מגיעים אחד לשנייה ברכבת^
אנונימית
שואל השאלה:
^^ חודש וקצת
אנונימית