7 תשובות
היי אני עוד מעט מתחילה להתנדב אז אני אוכל להסביר לך.
את עוברת קורס של 60 שעות שאחרי זה עושים לך מבחן מעשי ומבחן עיוני ואם יש לך ציון מעל 80 בעקרון את עוברת, תמיד יש מועדי ב והכל.
אתם תלמדו על כל מיני נושאים כמו עילפון פרכוסים ופגיעות כאלה ושונות כדי שבשטח תדעו מה לעשות.
בתכלס המער לא יכול לטפל יותר מדי, אפשר להביא חמצן ובדיקת מדדים כל פעם וזה בעקרון מה שעושים אבל זה גם יספק אותך :)
הם קובעים שעות וימים לקורס וגם אחרי זה אם את עוברת אז את תשובצי ליום בשבוע שיהיה לך בו משמרת של 6 שעות אם אני לא טועה, בכל מקום זה שונה אז תשאלי.
בהצלחהה
את עוברת קורס של 60 שעות שאחרי זה עושים לך מבחן מעשי ומבחן עיוני ואם יש לך ציון מעל 80 בעקרון את עוברת, תמיד יש מועדי ב והכל.
אתם תלמדו על כל מיני נושאים כמו עילפון פרכוסים ופגיעות כאלה ושונות כדי שבשטח תדעו מה לעשות.
בתכלס המער לא יכול לטפל יותר מדי, אפשר להביא חמצן ובדיקת מדדים כל פעם וזה בעקרון מה שעושים אבל זה גם יספק אותך :)
הם קובעים שעות וימים לקורס וגם אחרי זה אם את עוברת אז את תשובצי ליום בשבוע שיהיה לך בו משמרת של 6 שעות אם אני לא טועה, בכל מקום זה שונה אז תשאלי.
בהצלחהה
שואל השאלה:
הם עושים לי הדרכה?
הם עושים לי הדרכה?
אנונימית
שואל השאלה:
ואו תודה^^
ואו תודה^^
אנונימית
המשמרות על חשבון הלימודים?
אם אני שומר שבת?
יאללה סגור
אם יש לך שאלות את יכולה לשאול אותי (עשיתי קורס ואני מבינה בזה יחסית הרבה)
באותו הנושא: