התחברות
הרשמה
אם אני אחייך למישהו מהבית ספר ואשלח לו נשיקה באוויר הוא יגיד לי היי?
11 בספטמבר 2020, 15:32
נשיקה
נשיקה צרפתית
התאהבות
2 תשובות
לא עדיף רק תחיוך
א
אנונימי 076
יש מצב שיוטרד.
P
Pinocchio
באותו הנושא:
אני אצא נואשת אם אשלח עוד הודעה למישהו שסינן אותי?
אם אשלח הודעה למישהו מהכיתה שלא דיברנו בהודעות אף פעם, או בטלפון, זה יראה מוזר?
אם אני אשלח הודעה למישהו שהכרנו רק אתמול כשישבנו כמה אנשים, זה יהיה מוזר?
אם נגיד יש לי 15 פרחים אז כשאני אשלח למישהו הודעה אז ירדו לי הפרחים?
מה דעתכם על אח שנותן לאח שלו הגדול מלא נשיקות ?
אני חייבת לפרוק למישהו משהו, זה בסדר שאני אשלח למורה שלי הודעה שאני רוצה לדבר איתה?
מה הייתן מעדיפות לקבל ממישהו חתיך הורס, חיבוק ונשיקה בלחי או חיבוק ונשיקה צרפתית?
ליצור מצב לנשיקה - אין אני גורמת למישהו שאני אוהבת מאוד לרצות לתת לי נשיקה צרפתית?
אם אני אשלח למישהו שאהבתי והתנתק הקשר "היי" זה יהיה מוזר?
אתם חושבים שזה בסדר אם אני אשלח הודעה למישהו שניתקתי איתו קשר בעצמי לפני שנתיים
זה יהיה מוזר אם אשלח למישהו לשלוח לי הודעה אם הוא מסתבך בדרך?