4 תשובות
יש לי גרסא של ווינדוס 10
שרתי דיסקורד
אני יכול להגיש משהו שממש עזר לי לפני כמה שנים אבל אני לא יודע אם זה עדיין יעבוד
הייתי הולך למגה וולס בהייפיקסל וכותב isreal? ואנשים היו עונים לי והייתי מבקש סקייפ או דיס ואז היינו משחקים ביחד
הייתי הולך למגה וולס בהייפיקסל וכותב isreal? ואנשים היו עונים לי והייתי מבקש סקייפ או דיס ואז היינו משחקים ביחד
לך לדיס של טי גי אי
באותו הנושא: