10 תשובות
לא ידוע עדיין
כנראה שלא כי אמור להיות סגר
לפי מה שאמרו מיום רביעי הלימודים יפסקו וביום שישי בשעה 6:00 יהיה סגר
אמורים להגיד בראשון
שואל השאלה:
ואיזה יום זה ה17.9?
ואיזה יום זה ה17.9?
אנונימית
יגידו חנו בעתיד כבר
שמחתי לעזור*
שמחתי לעזור*
ה17.9 יוצא ביום חמישי
לפי מה שאומרים עכשיו אז לא הולכים ברביעי אבל אף אחד לא סגור על עצמו אז עדיף לחכות
כנראה שלא
כנראה שמיום רביעי. אבל עוד לא סופי לגמרי לגמרי
באותו הנושא: