7 תשובות
ארגיש בנוח עם שניהם, אין לי בעיה עם הקהילה
כנראה היה לה קראש עלייך... הייתי מתרחקת ממנה אם הייתי סטרייטית כי היא לוחצת,
אבל אין לי בעיה עם שום דבר
שואל השאלה:
התרחקות ממנה ברגע שהבנתי שלא מתאים לי ולא נוח לי וברגע שהבנתי את למה היא התנהגה
אנונימית
יופי, בחירה טובה בתור מישהי מבולבלת
מה שהיא עשתה לא בסדר.
בדיוק כמו שלא ניסית לשכנע אותה להיות הטרו היא לא הייתה צריכה לעשות את זה.

לשאלה אני לא בוחר חברים על פי הנטייה המינית שלהם זה הדבר האחרון שאני מסתכל עליו בחברות.
שואל השאלה:
לי אין בעיה איתם אבל פשוט הרגשתי שאנשים רואים אותי לפי הסטריו טייפ של אנשים שאני ליישם וגם אני לא באמת התחברתי אליה
זה לא משהו נעים לעבור ו4נמ חושבת שכל הגייז צריכים להבין שכמו שמכבדים את זה שהם ככה שצריך לכבד את זה שאנחנו ככה
אנונימית
שואל השאלה:
ועכשיו אני מנסה לשקם את זה שאחרים יראו אותי באמת כמו שאני ולא לפי דרך של חברה קהילה שהייתה לי שלא קיבלה אותי למרות שאני קיבלתי אותה
אנונימית