4 תשובות
לדעתי ממש חא כדאי לך לעשות. אפשר להוריד נפח גם עם שמנים וסרומים. גם אני רציתי לעשות החלקה וויתרתי. נסי למצוא תכשיר שמתאים לשיער שלך
יש אתר טוב קוראים לו max pro אחותי הזמינה משם והיא עשתה לבד בבית תבררי..
אני עשיתי לפני שבוע ואני מאוד ממליצה על החלקה אורגנית זה הוריד לי את הנפח מאוד והשיער שלי לא מתנפח יותר :) אני מאוד ממליצה :)
אם השורש שלך תלתלי אל תעשי אם את לא מתכוונת לחדש אותה אחרי שהשורש גודל ברגע שהשורש גודל ואת לא מחדשת אותה רואים חצי שיער תלתלים וחצי חלק ולוקח הרבה מאוד זמן עד שהחומר של ההחלקה יורד מהשיער והוא לא יורד רק אם השיער אורך