4 תשובות
שואל השאלה:
נמאס לי עכשיו אני צריכה להקרע בדילמה האם ללכת ללימודים בשביל שלא ירשמו לי חיסורים או בשביל לא לקחת סיכון על ההורים שלי ועל בידוד בחגים שזה סיוט
אנונימית
שואל השאלה:
גם ברביעי זה לא משהו, שיסגרו כבר עכשיו ונלמד כבר מהבית לכול הרוחות
אנונימית
משרד הלא מחונך תלמדי
יש מצב שסוגרים ברביעי