16 תשובות
יותר דת
לומדים תנ''ך בצורה אחרת-לא רק כסיפור
אלא יותר לעומק גם לומדים הלכה ואמונה וגם משנה
בנים לומגים גם גמרא
וכל שאר המקצועות שיש בבית ספר חילוני יש גם בדתי
אלא יותר לעומק גם לומדים הלכה ואמונה וגם משנה
בנים לומגים גם גמרא
וכל שאר המקצועות שיש בבית ספר חילוני יש גם בדתי
שואל השאלה:
אבל לומדים באותה רמה והשקעה חשבון וכל השאר?
אבל לומדים באותה רמה והשקעה חשבון וכל השאר?
אנונימי
לומדים יותר דברים שקשורים לתנך
מתמטיקה ואנגלית וכל זה לומדים אותו דבר
כן, אני בבית ספר דתי ולומדים אפילו ברמה יותר גבוהה
זה תלוי בבית ספר עצמו כמובן
זה תלוי בבית ספר עצמו כמובן
צניעות
מלא שעות של מקצועות הקודש(הייתי לומדת 8 בשבוע)
תפילה
מופרד
מלא שעות של מקצועות הקודש(הייתי לומדת 8 בשבוע)
תפילה
מופרד
ליצ'י המקורית-לומדים כל מה שבבית ספר חילוני ברמה של הבית ספר
אצלי זה ברמה גבוהה כל המקצועות
אצלי זה ברמה גבוהה כל המקצועות
בגדול מדעים משמיטים את המפץ הגדול את האבולוציה
בכללית החומר ברמה יותר נמוכה כי הבגרויות שונות
לומדים המון מקצועות קודש וברוב בתי הספר יש רק מגמת בחירה אחת כי יש תנך מורחב חובה
בהסטוריה לא לומדים על הנוצרים והמוסלמים,רק על היהודים ומשמיטים דברים שלא קשורים ליהודים
התלבושת לפי החוקים של הדת
תפילה בבוקר חובה
בכללית החומר ברמה יותר נמוכה כי הבגרויות שונות
לומדים המון מקצועות קודש וברוב בתי הספר יש רק מגמת בחירה אחת כי יש תנך מורחב חובה
בהסטוריה לא לומדים על הנוצרים והמוסלמים,רק על היהודים ומשמיטים דברים שלא קשורים ליהודים
התלבושת לפי החוקים של הדת
תפילה בבוקר חובה
the phoenix
לא יודעת על פי מה אמרת אם זה כי היית בבית ספר כזה אז זה ממש לא אצל הרוב זה מיעוט.
אני באולפנה ,בית ספר דתי .
יש לנו יותר ממגמה אחת
יש לנו: מחשבים,פיסיקה,ביולוגיה,רפואה,גרפיקה,מחול, פסיכולוגיה סוציולוגיה,גרפיקה,איפור מקצועי,תקשורת ויש לי הרגשה שפספסתי עוד מגמה.
החומר אצלנו ברמה ממש גבוהה שואפים אצלנו ל5 5 ,ויש לנו ממוצע ממש טוב בבגרויות.
ויש לבית ספר מלא הישגים טובים.
ומן הסתם שלא נלמד על נוצרים ועל המפץ כי זה לא נוגע אלינו כמו שמרחיבים אצלכם על המפץ וכולי אצלנו מרחיבים ומעמיקים בתורה ולדעת מפרשים.
לא יודעת על פי מה אמרת אם זה כי היית בבית ספר כזה אז זה ממש לא אצל הרוב זה מיעוט.
אני באולפנה ,בית ספר דתי .
יש לנו יותר ממגמה אחת
יש לנו: מחשבים,פיסיקה,ביולוגיה,רפואה,גרפיקה,מחול, פסיכולוגיה סוציולוגיה,גרפיקה,איפור מקצועי,תקשורת ויש לי הרגשה שפספסתי עוד מגמה.
החומר אצלנו ברמה ממש גבוהה שואפים אצלנו ל5 5 ,ויש לנו ממוצע ממש טוב בבגרויות.
ויש לבית ספר מלא הישגים טובים.
ומן הסתם שלא נלמד על נוצרים ועל המפץ כי זה לא נוגע אלינו כמו שמרחיבים אצלכם על המפץ וכולי אצלנו מרחיבים ומעמיקים בתורה ולדעת מפרשים.
^במגמה אחת הוא לא התכוון לכמות המגמות שיש בבית ספר, אלא לכמות המגמות שכל אחד מרחיב
ובגלל שתנך מורחב נחשב מגמה, בדרך כלל מרחיבים מגמה אחת נוספת
ובגלל שתנך מורחב נחשב מגמה, בדרך כלל מרחיבים מגמה אחת נוספת
לא יודעת אצלנו זה לא ככה..
יש אצלנו תנך ואני במגמה פיסיקה מחשבים
וגם אחים שלי בבית ספר דתי והם בביולוגיה רפואה והם לומדים תנך גמרא וכולי..
יש אצלנו תנך ואני במגמה פיסיקה מחשבים
וגם אחים שלי בבית ספר דתי והם בביולוגיה רפואה והם לומדים תנך גמרא וכולי..
the phoenix,
לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים האלה... אצלנו לומדים בהסטוריה גם על הנוצרים והמוסלמים, וגם על המפץ הגדול... הרוב לומדים שתי מגמות, והרמה ממש לא יותר נמוכה.
לא יודע מאיפה אתה מביא את הנתונים האלה... אצלנו לומדים בהסטוריה גם על הנוצרים והמוסלמים, וגם על המפץ הגדול... הרוב לומדים שתי מגמות, והרמה ממש לא יותר נמוכה.
זה פשוט בבית ספר שלי
ואני בת..
ואני בת..
the phoenix אצלנו לומדים על הנוצרים והמוסלמים בהיסטוריה לפחות כל שנה שעברה
the phoen זה ממש לא נכון
אני לומדת בבית ספר דתי ורמה הלימודית שלנו ממש לא יותר נמוכה
ובהיסטוריה אנחנו לומדים על נוצרים ומוסלמים
אני לומדת בבית ספר דתי ורמה הלימודית שלנו ממש לא יותר נמוכה
ובהיסטוריה אנחנו לומדים על נוצרים ומוסלמים
אנונימית
באותו הנושא: