6 תשובות
וואי גם אני מחפש
סטימצקי בטח יש שם הרבה תקליטים
אין בעד מה
^ נכון אבל זה היחיד שמצאתי...
אני ממש צריכה גם (תקליטים לפטיפון כזה אם יש)
נורא יקר 17 דולר^