12 תשובות
שואל השאלה:
כן
אנונימי
שואל השאלה:
למה אני אמור להכנס לבידוד הא למה הוא חושב שאם אני ישב בבידוד ישלמו לי על זה??? בגללו החודש לא יהיה לי כסף
אנונימי
שואל השאלה:
גם לו בא הודעה ממשרד הבריאות שלא היה ליד חולה אלא שלחו לו הודעה שהוא חולה קורונה ושיכנס לבידוד
אנונימי
שואל השאלה:
נו אני הייתי ליד חולה קורונה לא שיש לי קורונה אז אני לא אמור להכנס על זיבי ציבור או לא אני חיב כסף
אנונימי
אתה חושש אתה לא יודע שזה הוא. ואולי זה עוד מישהו שהיה איתכם לא בהכרח שזה היה הבחור השני.
ומה הקשר לזה שהוא אתיופי
שואל השאלה:
בגללו כל מקום נסגר לא רק הוא הדביק כמה מהעבודה שלחו לנו לקבןצה של עבודה
אנונימי
שואל השאלה:
עובדיים יקרים
מבקש לעדכן שנכון לעכשיו נמצאו חיוביים לנגיף: מהעבודה שלנו 4 מלצריות 3 שוטפח ניקיון ו2 עובדי כלים נדבקו בנגיף הקורונה
בבידוד

מאומת.
במידה ולא התקבלה הודעה על בידוד אנא דווחו אתם למשרד הבריאות

כולנו ביחד שומרים על שגרה .
אנא הקפידו על הנחיות משרד הבריאות ושימרו על בריאותכם.
לאחר ראש השנה נודיע על מועד החזרה
אנונימי
אם הוא היה יודע שהוא חולה זה אומר שהוא עשה בדיקה ואם הוא עשה בדיוק והיא יצאה חיובית אז היו אומרים לו להיכנס לבידוד לא משחררים אותו להסתובב כאילו כלום. אתה סתם יוצא עליו הוא לא עשה את זה בכוונה וזה לא שהוא לא הקשיב להנחיות הוא לא ידע.
שואל השאלה:
טוב חלס אני עצבני
אנונימי
שואל השאלה:
הוא בכוונה עשה ככה הוא קיבל תהודעה שהוא חולה קורונה ובא לעבודה בשביל להדביק אתנו
אנונימי
שואל השאלה:
כן נשמה זה שלחו לי לקבוצה של עבודה צוות התותחים של ירון ושרה מסעדת וינו
אנונימי
שואל השאלה:
הוא בא והדביק את כולנו
אנונימי