6 תשובות
זה לא קשור לגיל שלהם יש מלא משפחות ככה זה משהו שקיים לא לכולם הם במצב כלכלי עמיד מספיק כדי להרשות מותרות
ובנוגע לבישול והאוכל שהיית רעבה אני לא ממש מבינה למה בכית כאילו יכולת להכין לעצמך משהו תוך כדי שאבא שלך בישל זה גם לא קשור לגיל..
לדעתי את צריכה להפנים שהמצב הכלכלי שלכם לא הכי גבוה אבל הוא גם לא גרוע אז קורה וצריך להצטמצם זה לא קשור לזה שהם מבוגרים
ובנוגע לבישול והאוכל שהיית רעבה אני לא ממש מבינה למה בכית כאילו יכולת להכין לעצמך משהו תוך כדי שאבא שלך בישל זה גם לא קשור לגיל..
לדעתי את צריכה להפנים שהמצב הכלכלי שלכם לא הכי גבוה אבל הוא גם לא גרוע אז קורה וצריך להצטמצם זה לא קשור לזה שהם מבוגרים
אנונימית
שואל השאלה:
תיראי זה שהם מבוגרים זה כן קצת קשור כי כבר אין להם כל-כך כוח לכלום ובקיצור גיל עשרים וגיל חמישים זה לא אותו דבר כי הם גם עובדים כל הזמן ובקושי ישנים שזה עוד יותר פוגע בהם
ובקשר לאוכל יש לנו ארבע דיסקים כאלה שאפשר לבשל בהם וכולם היו תפוסים עם אוכל שמתבשל אז זה לא כל-כך אפשרי
ואגב תפסתי אתזה כבר שנים שהמצב הכלכלי שלנו לא וואו ואני הכי מצטמצמת עד כמה שאני יכולה
תיראי זה שהם מבוגרים זה כן קצת קשור כי כבר אין להם כל-כך כוח לכלום ובקיצור גיל עשרים וגיל חמישים זה לא אותו דבר כי הם גם עובדים כל הזמן ובקושי ישנים שזה עוד יותר פוגע בהם
ובקשר לאוכל יש לנו ארבע דיסקים כאלה שאפשר לבשל בהם וכולם היו תפוסים עם אוכל שמתבשל אז זה לא כל-כך אפשרי
ואגב תפסתי אתזה כבר שנים שהמצב הכלכלי שלנו לא וואו ואני הכי מצטמצמת עד כמה שאני יכולה
אנונימית
לפעמים את צריכה לקחת את עצמך בידיים וליהות חזקה!
זה שאת עושה הכל בעצמך תחשבי על הצד החיבוי את מרוויחה את יודעת איך להסתדר בחיים ואת לא מפונקת.
קחי סנוויץ ופרי מה קרה
זה שאת עושה הכל בעצמך תחשבי על הצד החיבוי את מרוויחה את יודעת איך להסתדר בחיים ואת לא מפונקת.
קחי סנוויץ ופרי מה קרה
זה לא קשור לגיל כי גם הורים בגיל 30 מתנהגים ככה והולכים לעבוד.. ואוכל אפשר להכין עם טוסטר או מיקרוגל או תנור לא חייב כיריים כדי להכין אוכל
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה גם לא היה העניין של איך להכין את האוכל זה היה גם האוכל עצמו שאין כלכך
אבל זה גם לא היה העניין של איך להכין את האוכל זה היה גם האוכל עצמו שאין כלכך
אנונימית
אז זה כבר עניין של הכסף.. לא הגיל..
אנונימית
באותו הנושא: