6 תשובות
בקבוק מים חמים.
כדורים ותרופות זה במילא לא עוזר... תנסי תה ירוק או תה צמחים כלשהו.. תרגישי טוב:)
כשלאחותי יש מחזור היא תמיד יוצאת להליכות
גם אני הייתי כמוך... אם את סובלת חזק מהכאבים אז תתייעצי עם רופא כי לא תהיה לך ברירה.
הרופאה שלי נתנה לי מרשם של כדורים שעולים 5 שקל בבית מרקחת והם פשוט עוזרים מאוד! לא נורופן, לא אדויל. כדור חלש שאת לוקחת אותו שלוש פעמים ביום והכל עובר. בהצלחה
הרופאה שלי נתנה לי מרשם של כדורים שעולים 5 שקל בבית מרקחת והם פשוט עוזרים מאוד! לא נורופן, לא אדויל. כדור חלש שאת לוקחת אותו שלוש פעמים ביום והכל עובר. בהצלחה
קיפמיוואי סינימיני
אני ממליצה על פעילות גופנית - ריצה או כפיפות בטן...
אומרים שההורמונים והאנדורפינים משתחררים בעת פעילות גופנית, וזה מפחית את כאבי המחזור.
תנסי.. מקווה שעזרתי:)
אומרים שההורמונים והאנדורפינים משתחררים בעת פעילות גופנית, וזה מפחית את כאבי המחזור.
תנסי.. מקווה שעזרתי:)
דווקא במחזור לא כדאי לעשות כפיפות בטן או כל תרגילי בטן. בימים שהכאבים עזים נסי לעשות תנוחות אשר מעודדות זרימה מטה: 1) ישיבה בברכיים כפופות ונופלות לצדדים - כף רגל לכף רגל, עקבים קרובים למפשעות, אחזי בכפות הרגליים עם ידייך. בכדי לא ליצור מאמץ רב מידי עשי זאת בגבך אל הקיר. 2) מקל מאוד לשכב על הגב בצורה זו תוך הפעלת כפות הרגליים מטה בכדי ליצור מגע של כל הגב עם הקרקע, תני לידיים להיות פרושות לצידי הגוף.3) ישיבת כובסת/כריעה. 4) ישיבת עקבים- האגן מונח על העקבים, שימי לב לא לדחות את הגב התחתון קדימה.
חשוב לנשום- לא לעצור את הנשימה בזמן הכיווץ וכמובן נסי לשחרר את השרירים של רצפת האגן, לעתים הכאבים גורמים לנו לכווץ את חיץ הנקבים- כדאי לשים לב ולהרפות.
הליכות עוזרות, אך בימים האקוטיים לא כדאי לבצע פעילות גופנית מאומצת.
נסי לאכול פחות- מספר רב של פעמים ביום, אך כל פעם קצת. עיכול של ארוחה גדולה גורם להחמרת הכאבים.
חשוב לנשום- לא לעצור את הנשימה בזמן הכיווץ וכמובן נסי לשחרר את השרירים של רצפת האגן, לעתים הכאבים גורמים לנו לכווץ את חיץ הנקבים- כדאי לשים לב ולהרפות.
הליכות עוזרות, אך בימים האקוטיים לא כדאי לבצע פעילות גופנית מאומצת.
נסי לאכול פחות- מספר רב של פעמים ביום, אך כל פעם קצת. עיכול של ארוחה גדולה גורם להחמרת הכאבים.
מורה ליוגה
באותו הנושא: