7 תשובות
אין :(
שואל השאלה:
אז כדאי לי להשתמש באפל מיוזיק ? זה שווה את זה ?
יותר טוב ספוטיפיי
שואל השאלה:
באמת ? למה ?
ממשק יותר נוח

מציא לך שירים יותר מותאמים לך

אם יש לך דיסקורד אז בונוס, את יכולה לקשר את החשבון דיסקורד שלך לחשבון ספוטיפיי

וזהו בכללי אם אני אזכר בעוד משהו אני ירשום
שואל השאלה:
מה זה דיסקורד ?
זה כמו סקייפ רק למשחקי מחשב

לכל האנשים שמשחקים משחקי מחשב זה יותר מותאם להם