10 תשובות
לא):
כן.
לא!!!
לא הגיוני
שואל השאלה:
למה כן?
אנונימית
ממש לא.
ממש לא כי עובדה אנשים לא רוצחים על ימין ועל שמאל בגלל העונש הקשה אם זה היה ככה גם במקרים כאלה העולם היה נראה יותר טוב.
לא*
לא. אם הם הורשעו אז הם מקבלים את העונש שלהם. הבעיה היא שכאשר לא מורשעים ונסמכים נטו על מילה של אישה עצבנית והעונש עדיין יהיה גבוה, כשאי אפשר לדעת אם הוא באמת עשה את זה או לא
אנונימי
שואל השאלה:
זה מזעזע שזה מה שהם למדו לאורך השנים
אנונימית
באותו הנושא: