4 תשובות
זה בסדר, לא יקהר כלום.
זה קורה לפעמים.
אין ממה להלחץ
אין ממה להלחץ
הוא יצא בקקי.
לדעתי מה שאת מרגישה בבטן הוא פסיכולוגי בלבד.
לדעתי מה שאת מרגישה בבטן הוא פסיכולוגי בלבד.
וממלץ שלא לבלוע. אבל מפעם אחת לא יקרה כלום. זה יצא עם הקקי.
באותו הנושא: