4 תשובות
שואל השאלה:
זה מעצבן אותי כי כולם מקשיבים והם עושים מה שבאלהם
בגללם אנחנו במצב של סגר שני
זה מעצבן אותי כי כולם מקשיבים והם עושים מה שבאלהם
בגללם אנחנו במצב של סגר שני
אנונימית
לא מסכימה בכלל כי בזמן שהם עוברים על ההנחיות ומסכנים את כולם יש כאלה שבסכנה ולא יכולים לצאת מהבית לקניות אפילו אז שיפסיקו להיות אנוכיים את ההפגנות האלה שיעשו מתי שיהיה פחות מסוכן להתקהל כי זה לא דחוף לאף אחד ההפגנות האלה ואני אומרת את זה בתור אחת שתומכת במה שהם אומרים אבל לצאת החוצה ולסכן את כולם בגלל הדעה שלהם זה ממש חןסר התחשבות
שואל השאלה:
דייזי
בדיוק!!
דייזי
בדיוק!!
אנונימית
אני מסכימה
באותו הנושא: