10 תשובות
רצית טיפים?
אם קשה לך בלהיות צמחונית תחזרי לרגיל
אם קשה לך בלהיות צמחונית תחזרי לרגיל
אני לא נגד, רק אומרת, זה שתהפכי לצמחונית לא יעזור לחיות. עדיין ימשיכו לאכול בשר בעולם.
^נכון שאנשים אחרים ימשיכו לאכול בשר, אבל את לא תקחי חלק בסיוט הזה וגם תקטיני את הביקוש למוצרים מן החי (כשיורד הביקוש- יורד ההיצע! כלומר התעשייה קטנה, מגדלים פחות חיות למטרות רצח, ייאי)
אל תקשיבי לאנשים ש"מתנגדים" לך, הם לרוב סתם יודעים שהם לוקחים חלק במשהו לא בסדר, אבל לא נעים להם והם עצלנים מדי בשביל לעשות משהו.
טיפים:
סויה, סויה, סויה! טופו, אדממה, תחליפי בשר מבוססי סויה, חלב סויה. זה החיים. זה סופר דופר בריא.
בנוסף, שימי לב: חלב סויה מכיל יותר חלבון מסוגי חלב מהצומח אחרים (למעשה גם יותר מחלב פרה).
קטניות מכל הסוגים - עדשים, שעועית, חומוס
גם טחינה! טחינה זה מושלם ובריא בטירוף.
אגוזים
ומגוון ירקות
פשוט אל תשכחי לשלב כל יום מנה מכובדת של חלבון, תהיי מודעת, זהו, בתאבון ;)
אל תקשיבי לאנשים ש"מתנגדים" לך, הם לרוב סתם יודעים שהם לוקחים חלק במשהו לא בסדר, אבל לא נעים להם והם עצלנים מדי בשביל לעשות משהו.
טיפים:
סויה, סויה, סויה! טופו, אדממה, תחליפי בשר מבוססי סויה, חלב סויה. זה החיים. זה סופר דופר בריא.
בנוסף, שימי לב: חלב סויה מכיל יותר חלבון מסוגי חלב מהצומח אחרים (למעשה גם יותר מחלב פרה).
קטניות מכל הסוגים - עדשים, שעועית, חומוס
גם טחינה! טחינה זה מושלם ובריא בטירוף.
אגוזים
ומגוון ירקות
פשוט אל תשכחי לשלב כל יום מנה מכובדת של חלבון, תהיי מודעת, זהו, בתאבון ;)
אנונימית
כל צמחוני עוזר לחיות, זה שאנשים אוכלים בשר ומוצרים מהחי, לא אומר שגם את צריכה לקחת חלק בתעשייה הזו.
בגלל שכל כך הרבה אנשים נהיו צמחונים תעשיית הבשר קטנה, והרבה ממנה פושטים רגל, אז אתם יכולים להמשיך להגיד דלהיות צמחוני לא עוזר..
ובכללי, בשביל לעבור לטבעונות אני ממליצה לך למצוא הרבה מאכלים מהצומח שאת אוהבת, וללמוד לבשל, להיכנס לטבעונות בהדרגה, כל פעם לוותר על מאכל מהחי שאת אוהבת, לטובת מהאכל מהצומח שאת תאהבי, לאט לאט את כבר לא תרצי לאכול מהחי כי יהיו לך הרבה אופציות טובות מהצומח
בגלל שכל כך הרבה אנשים נהיו צמחונים תעשיית הבשר קטנה, והרבה ממנה פושטים רגל, אז אתם יכולים להמשיך להגיד דלהיות צמחוני לא עוזר..
ובכללי, בשביל לעבור לטבעונות אני ממליצה לך למצוא הרבה מאכלים מהצומח שאת אוהבת, וללמוד לבשל, להיכנס לטבעונות בהדרגה, כל פעם לוותר על מאכל מהחי שאת אוהבת, לטובת מהאכל מהצומח שאת תאהבי, לאט לאט את כבר לא תרצי לאכול מהחי כי יהיו לך הרבה אופציות טובות מהצומח
מישהי^ זה ברור שלהיות צימחוני לא יעזור לעצור את הרצח , הסיבה שאנשים צימחונים היא שיש אנשים שזה פשוט מגעיל אותם או קשה מבחינה מצפונית לאכול משהו שהיה פעם חי ולא הזיק לאף אחד ורצחו אותו ביסורים וסבל כדי שיהיה לאנשים טעים...
אגב אני לא צימחונית אבל אני יכולה להבין אותם..
לשאלתך, אם זה מה שיעזור לך להרגיש טוב עם עצמך לכי על זה רק תדאגי לקחת ויטמנים ולעשות בדיקות דם כל תקופה שלא יחסר לך בגוף
אגב אני לא צימחונית אבל אני יכולה להבין אותם..
לשאלתך, אם זה מה שיעזור לך להרגיש טוב עם עצמך לכי על זה רק תדאגי לקחת ויטמנים ולעשות בדיקות דם כל תקופה שלא יחסר לך בגוף
אנונימית
^זה לא נכון, ככל שפחות אנשים צורכים מוצרים מן החי (צמוחונים/טבעונים) כך הביקוש למוצרים אלה יורד, ולכן התעשייה "מייצרת" (מגדלת ורוצחת חיות) פחות מהמוצרים הללו.
כלומר זה לא שאדם אחד עוצר לגמרי את הרצח, אבל הוא לוקח חלק בהפחתה שלו.
כלומר זה לא שאדם אחד עוצר לגמרי את הרצח, אבל הוא לוקח חלק בהפחתה שלו.
אנונימית
אם את לר מסוגלת לעבור לטבעונות לא נכריח אותך. תוכלי לעבור בעתיד וכרגע את יכולה פשוט להפחית :)
שואל השאלה:
אמרתי שאני כבר צמחונית לא אמרתי שאני רוצה להיות צמחונית.
אמרתי שאני כבר צמחונית לא אמרתי שאני רוצה להיות צמחונית.
עזבי אותך זה לא כאילו לא ידעת את זה לפני....
זה אמא שלי צמחונית ואחותי בגילך ואמרתי לה לראות את הפרסומת הזאת ואז שאלתי אותה מה היא חושבת והיא פשוט אמרה שהיא ידעה שזה היה ככה אמא אמרה לה והיא ראתה דברים יותר מזעזעים כמו השחיטה
וזה לא שינה לה
וגם בגיל כזה את צריכה את הברזלים האלה את לא תשרדי בלי.... זה טעים וזה מה שזה חשוב
זה אמא שלי צמחונית ואחותי בגילך ואמרתי לה לראות את הפרסומת הזאת ואז שאלתי אותה מה היא חושבת והיא פשוט אמרה שהיא ידעה שזה היה ככה אמא אמרה לה והיא ראתה דברים יותר מזעזעים כמו השחיטה
וזה לא שינה לה
וגם בגיל כזה את צריכה את הברזלים האלה את לא תשרדי בלי.... זה טעים וזה מה שזה חשוב
כל הכבוד לך! עשית החלטה מצוינת! בניגוד למה שאולי כתבו לך כאן, כל מה שהגוף שלנו זקוק לו נמצא בתזונה מהצומח ובאיכות טובה יותר כך שאין לך מה לדאוג. תאכלי אוכל טעים ומגוון שמורכב מירקות, פירות, דגנים, קטניות ואגוזים. תבקשי מההורים שלך שיכינו לך דברים טעימים (באתר 'תיאבון בריא' יש המון מתכונים וקישורים למתכונים טבעונים), אפשר גם לקנות קצת דברים מוכנים כמו חזה עוף מהצומח, בורגרים וכו'..
הנה כמה אתרים שיעזרו לך:
etgar22.co.il
http://www.vegan-guide.co.il/
http://vegangifts.weebly.com/
וממליצה גם לעקוב אחרי קבוצים ועמודים טבעונים בפייסבוק, יוטיוב אינסטגרם וטיקטוק.
בהצלחה!
הנה כמה אתרים שיעזרו לך:
etgar22.co.il
http://www.vegan-guide.co.il/
http://vegangifts.weebly.com/
וממליצה גם לעקוב אחרי קבוצים ועמודים טבעונים בפייסבוק, יוטיוב אינסטגרם וטיקטוק.
בהצלחה!
באותו הנושא: