4 תשובות
לחגוג בבית?אולי סתם מצומצם כדי לא להישאר מבינה אותם זה יום הולדת
יש כאלו שלא מאמינים בקורונה
ויש כאלו שמזלזלים, חושבים שזה לא יגיע אליהם.
ויש כאלו שמזלזלים, חושבים שזה לא יגיע אליהם.
לא מתעלמת ולא מזלזלת
אני חושבת שהסגר הזה אידיוטי לחלוטין ומנותק מכל האוכלוסיה החלשה בחברה
ביבי- סגרת? תשלם!
אני חושבת שהסגר הזה אידיוטי לחלוטין ומנותק מכל האוכלוסיה החלשה בחברה
ביבי- סגרת? תשלם!
אל תכלילי יש אנשים שבאמת אכפת להם מהמצב יש אנשים שלא יוצאים מהבית מכניסת מראש השנה