התחברות הרשמה

אתם חושבים שבגלל ההפגנות שהיו ויש יקח זמן עד שהקורונה תעלם

25 בספטמבר 2020, 21:35
קורונהמחלותוירוסיםנגיפיםתל אביב    
2 תשובות
לא נראה לי היא תעלם
D
Dm-me
יקח זמן אבל לא בגלל ההפגנות
אנונימית
באותו הנושא:
בין *כל* ההפגנות שהיו ב5 שנים האחרונים
אתם חושבים שמוצדק כול ההפגנות?
אתם חושבים שאם האתיופים היו עושים את ההפגנות בצורה שונה הייתם מסכימים איתם והייתם בעדם?
מה דעתכם על ההפגנות שהיו?
אתם חושבים שביבי יתפטר בגלל כל ההפגנות?
אתם באמת חושבים שאתמול כשהווטסאפ והאינסטגרם לא עבדו טוב זה היה בגלל שהם השביתו קצת בגלל ההפגנות של האתיופים?
אתם חושבים שתהיה מלחמת אזרחים אם ההפגנות של האתיופים ימשכו?
מה אתם חושבים על אלה ששואלים מה אתם חושבים על ההפגנות?
מה אתם חושבים על ההפגנות של העדה האתיופית?
מה אתם חושבים על ההפגנות?
גם לכם מרגיש כל הסיפור הזה פרמיטיבי ולכאורה מסתמן ממנו את אותם ההפגנות שהיו בתקופת האפרטהייד?